Sunday, 13 January 2013

New In: COS Shawl


EN: Having visited for the first time Warsaw's COS store my first impression about the brand could be described in three words: minimalism and high quality. I loved knitwear there. It is so difficult to find 100% wool knitwear nowadays and it's possible there in COS! I have purchased great thick wool shawl there. It will be my favourite accessory this Winter.

PL: Odwiedziwszy po raz pierwszy warszawski salon marki COS moje pierwsze wrażenie co do marki może być opisane w trzech słowach: minimalizm i wysoka jakość. Bardzo podobały mi się tam swetry. Ciężko jest je dziś znaleźć wykonane w 100% z wełny a jest to możliwe w sklepach COS! Nabyłam tam ciekawy gruby wełniany szal. To będzie moje ulubione akcesorium tej zimy! 

IT: Dopo aver visitato per la prima volta il primero negozio varsaviano della marca COS la mia primera impressione puo’ essere descritta in tre parole: minimalismo ed alta qualita’. Mi ha piacuto moltissimo la maglieria. E’ difficile trovare oggi la maglieria di 100% lana e cio’ e’ possible in COS! Li’ ho comprato una sciarpa di lana. Lei fara’ il mio accessorio preferito quest’ inverno.  


1 comment:

Thanks for your comments!