Wednesday, 2 March 2011

Zara Hat

EN: I found this brick red Zara hat in December Vogue Latinoamerica and fell in love with it. I tried to find it in a couple of Zara stores in Poland but it was already sold out. Last week when I already forgot about it I came across it in Warsaw main store and got it for an equivalent of 5 Euro. That was a good luck I must say! :)


PL: Znalazłam ten kapelusz w grudniowym Vogue Latinoamerica i zakochałam się w nim. Próbowałam znaleźć go w kilku sklepach w Polsce ale był już wyprzedany. W zeszłym tygodniu gdy już o nim zapomniałam natknęłam się na niego w głównym sklepie w Warszawie i kupiłam go za 20 złotych. To się nazywa mieć szczęście! :)


IT: Ho trovato questo cappello nella edizione dicembre di Vogue Latinoamerica e mi sono innamorata di lui. Ho provato a trovarlo in alcuni negozi in Polonia pero era gia' esaurito. La semana scorsa quando l'ho gia' dimenticato, l'ho trovato in un negozio centrale di Varsavia per il prezzo di 5 Euro. Ero davvero fortunata, no? :)


Dress/ Sukienka/ Abito: Karen Millen
Cardigan/ Sweter/ Pullover: Save the Queen
Fur necklace/ Naszyjnik z futra/ Collana di pelliccia: Vintage
Hat/ Kapelusz/ Cappello: Zara


P.S. This outfit is taking part in a Siemens contest. Will you help me with statistics? Please click to vote here.

P.S. Ten outfit bierze udział w konkursie Siemensa. Pomożesz mi ze statystyka?
Kliknij tu żeby zagłosować.

P.S. Questo outfit partecipa al concorso di Siemens. Mi aiuti con la statistica?
Clicca qui per votare.


BTW, Join giveaway ORGANIZED BY FASHION SMILING and BOZ CHIARA

A proposito, PARTECIPO AL GIVEAWAY ORGANIZZATO DA FASHION SMILING e BOZ CHIARA

6 comments:

  1. great style!

    http://pinklemonincrystal.blogspot.com/2011/02/shop-it-all-at-besocom.html

    ReplyDelete
  2. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ciao Dolce!
    Complimenti per il blog e per tradurre i posts...bravissima!
    I`ll follow you!
    This is my brand new blog:
    http://charmisanattitude.blogspot.com/
    A presto!
    IdaLinda

    ReplyDelete
  4. Your hat is amazing!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny! Fason super i kolor fenomenalny! I co najważniejsze bardzo Ci do twarzy:-)

    ReplyDelete
  6. CIAO CARA!SEI MOLTO BELLA E SEI STATA ANCHE FORTUNATA A TROVARE IL CAPPELLO!TI STA BENISSIMO!IO TI SEGUO,FALLO ANCHE TU SE TI VA!
    TI ASPETTO SUL MIO BLOG,PRESTO GIVEAWAY!
    BACIONI!VANESSA

    http://vanessa-handmadebijouxco.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comments!