Tuesday, 15 February 2011

Gray Again

EN: I have written recently so much about colors. It does not mean I dislike grayness as an outfit color. On the contrary, I love it and I wear a lot of it! It can be really cool enriched with some statement accessories.

PL: Pisalam ostatnio tyle o kolorach. Nie znaczy to, ze nie lubie szarosci. Wprost przeciwnie, bardzo ja lubie i nosze ja! Szarosc moze byc fajna gdy wzbogacona jest o ciekawe akcesoria.

IT: Ho scritto recentamente molto dei colori. Questo non significa che non mi piace il colore grigio. Al contrario, mi piace molto e lo indosso spesso! Il colore grigio puo' essere carino arricchito dagli alcuni interessanti accessori.



Top: Naf Naf
Blazer/ Marynarka/ Giacca: Michael Kors
Jeans: Tommy Hilfiger
Scarf/ Chusta/ Foulard: Promod
Bag/ Torba/ Borsa: Gucci
Boots/ Buty/ Stivali: Zara


I would wear here also:/ Zalozylabym tutaj:/ Indosserei qui anche:


T-shirt: Desigual, Model Destaca

EN: BTW, feel free to visit Karolina of KComeKarolina. She awarded me with this sweet Subdued T-shirt. Thank you Karolina! xxx

PL: Apropos, zajrzyj do Karoliny z KComeKarolina. Nagrodzila mnie tym slodkim T-shirtem Subdued. Dziekuje Karolina! xxx

IT: A proposito, visita Karolina su KComeKarolina. Lei mi ha assegnato questo dolce T-shirt Subdued. Grazie Karolina! xxx


©Desigual, Subdued

1 comment:

Thanks for your comments!