Monday, 22 March 2010

Big Star Shopping

Just recently out of curiosity I have visited one Big Star store. I was shocked seeing how interesting clothes one can get there. ( I used to buy stuff there some 10 years ago when I was a teenager). I could not resist a Camara shirt to that extent that I bought it in two available colors. It can be purchased here.

Odwiedziłam ostatnio z czystej ciekawości salon Big Star. Byłam w szoku zobaczywszy, jak ciekawe rzeczy można tam kupić. ( Ostatnio ubierałam się w Big Starze, jako nastolatka jakoś 10 lat temu). Nie mogłam się oprzeć przede wszystkim koszuli Camara do tego stopnia, że kupiłam ją w dwóch kolorach. Można ją kupić tu.


Camara Shirt, Collection SS 2010, ©BigStar
Krawat z motywem muchy jest po prostu genialny! Można go kupić tu./ Tie with a fly motive is just awesome! It can be purchased here. Collection SS 2010, ©BigStar

Oficjalne wideo kampanii do obejrzenia poniżej/BigStar SS2010 official campaign video to be seen below.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments!