Saturday, 13 March 2010

Prints

My other stylisation with a focus on printed design was published in the recent Aktivist Magazine. I had used here my currently favourite t-shirt I had already written about here. In my opinion jeans with a sequin application used to complete the look do not cause an overaccessorised effect what I have been accused of. Though I am having a difficulty to understand what this reference to the famous Terry Richardson is about.


Foto/ Photo: Satynowa marynarka/ Satin Jacket: Reserved Basic, T-shirt: Tatuum, Jeans: m-o-t-o

Moja kolejna stylizacja z fokusem na nadruk została opublikowana w Aktiviście. Użyłam do niej mój ulubiony t-shirt, o którym rozpisywałam się tu. Nie uważam, że jeansy z cekinową aplikacją powodują przesyt akcesoriów, co mi zarzucono. Nie za bardzo rozumiem jednak nawiązanie do nazwiska słynnego fotografa Terry’ego Richardsona.




© Aktivist

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments!