Monday, 15 March 2010

Mulberry Bayswater ink-print bag

Never before had I seen anything like this. Maybe apart from my bags that had been marked by myself accidently and I was so angry about that. Yet to mark a bag on purpose and make a piece of art out of it??? Isn’t she beautiful?

Nie widziałam wcześniej czegoś podobnego. Może poza torebkami, które sama przez przypadek maznęłam długopisem i byłam na siebie wściekła. Ale pomazać torbę specjalnie i zrobić z tego dzieło sztuki??? Czy nie jest ona piękna?







© net-a-porter.com

2 comments:

  1. Rzeczywiście wspaniała torebka. Chętnie bym taką dodała do swojej kolekcji :-), podejrzewam jednak, że z dwóch powodów byłoby to niemożliwe. Po pierwsze cena powala z nóg, a po wtóre mój mąż pewnie padłby, gdybym mu powiedziała, że chcę kolejną torebkę :D. Pozdrawiam.

    Ps. Dziękuję ci za ten blog, dzięki któremu udaje mi się jako tako rozeznać w najnowszych trendach. To dla mnie ważne, bo tak się właśnie zaczyna nowy etap mojego życia.

    ReplyDelete
  2. Ja rowniez "zachorowalam" z lekka na jej punkcie. Cena jej jednak jest niesamowita. :(

    Dziekuje za mile slowa. Pozdrawiam i zapraszam do zagladania!

    ReplyDelete

Thanks for your comments!