Saturday, 6 February 2010

With Elle at Pandora's/ Z Elle u Pandory

Just recently I got a chance to attend a very interesting meeting organized by Elle Poland magazine and jewellery brand Pandora. It took place in Pandora’s showroom. It started from a glass of brand champagne and a visit in a showroom. It then took a form of a discussion, where I not only got a chance to test the jewellery personally but to listen to a lecture of Elle’s stylist, Zuzanna Kuczynska on the coming fashion trends. The jewellery itself is wonderful. Yet I disagree with the producent’s statement, that it is affordable for every woman. Its prices can cause a headache.

Ostatnio miałam szansę być na bardzo ciekawym spotkaniu zorganizowanym przez magazyn Elle oraz markę biżuterii Pandora. Spotkanie to odbyło się w showroomie marki Pandora. Rozpoczęło się od kieliszka markowego szampana i zwiedzania showroomu. Następnie przybrało formę warsztatów, na których nie tylko miałam okazję przetestować biżuterię osobiście ale też posłuchać wykładu stylistki Elle, Zuzanny Kuczyńskiej o nadchodzących trendach w modzie. Sama biżuteria Pandory jest cudowna ale nie zgadzam się z hasłem producenta, który twierdzi, że jest dostępna dla wszystkich kobiet. Jej ceny potrafią przyprawić o ból głowy.



Foto/ Photo: Mój outfit na tą okoliczność/ My outfit for this event.

Wełniana marynarka/ Wool blazer: Monnari, Koszula/ Shirt: Massimo Dutti, Skórzana spódnica/ Leather skirt: Pelle, Rajstopy/ Stockings: Omsa, Skórzane kozaki/ Suede boots: Quazi.


©lula.pl

© mydesignerjewellery.co.uk

©smithworksjewelers.com


Komentarz Elle o spotkaniu/ Elle's comment on a meeting, Elle Poland #187, 04.2010

1 comment:

  1. a mi własnie bizuteria Pandory potwornie działa na nerwy. kilka koralików na rzemyku i takie monstrualne ceny. jak dla mnie jedno wielkie nie.

    ReplyDelete

Thanks for your comments!