Saturday, 16 January 2010

Getting (navy) blue/ Granatowo mi

I generally do not wear any t-shirts. Surely never as a “going-out” version. This one was an exception. I got fascinated about its deep navy blue color, but above all by impossible motive of skyscrapers’ panorama by night.

Zwykle nie noszę t-shirtów a już na pewno w wersji “wyjściowej”. Dla tego jednego zrobiłam wyjątek. Urzekł mnie jego glęboki kolor granatu a przede wszystkim niesamowity motyw panoramy wieżowców nocą.



Foto/ Photo: T-shirt Klara: Tatuum, Kolekcja Jesień- Zima 2009-10/ Tatuum Fall- Winter 2009-10 Collection, Jeansy/ Jeans: Motiivi, Torebka Fiona/ Fiona Clutch: Francesco Biasia, Buty/ Pumps: Venezia.


©cogdziezaile.pl

©theshoppingguide.com

Ciekawe według mnie granatowe stylizacje/ Interesting navy blue stylizations:


Foto/ Photo: Aneta Kręglicka, spódnica/ skirt: Giorgio Armani, kurtka/ jacket: Marc Jacobs, ©flashfashion.pl


Foto/ Photo: Dawid Woliński. Pasek na pewno od Hermes’ a a reszta?/ Belt is surely by Hermes, but the rest? ©idolo.pl


Foto/ Photo: The Perfect Stranger @ Milan, ©thesatorialist.com


Foto/ Photo: Moschino: Uwielbiam te buty!/ I find these shoes adorable! © ma-petite-chou.com


Foto/ Photo: Miu Miu Catwalk, © redpoppyfashion.blogspot.com


Foto/ Photo: Marcel Ostertag, Fall- Winter 09/10, © alemodelki.pl


Foto/ Photo: Karen Millen, SS 2010, © Karen Millen


Foto/ Photo: H&M, SS 2010, © Groszki.pl


Dora Abodi Leather Studdied Tote ©Dora Abodi

2 comments:

  1. A mnie (jak prawdziwej sroce) podoba się błyszcząca torebka :)

    ReplyDelete

Thanks for your comments!