Friday, 4 December 2009

Szarość cd. wywodu

W ostatnim miesiącu rozpisywałam się na temat szarego koloru. Minęło trochę czasu, zaczął się grudzień a na dworze dalej szaro. Nie myślałam, że kiedykolwiek będę tęsknić za śniegiem i jego bielą. No cóż, “ szara” pogoda nastraja do szarych stylizacji. Szary kolor jednak wcale nie musi być nudny. Look, który skomponowałam, jest zarówno “ biurowy” jak i “ wyjściowy”. Zastosowałam to zresztą w praktyce, debiutując w tym stroju najpierw w pracy a później w klubie.



Szara bluzka w wiktoriańskim stylu: The Executive dla Parkson
Szara bluzeczka z aplikacją z cekinów i koronki: Miss Selfridge
Szaro- granatowa spódnica typu bombka: Monnari Kolekcja Jesien 2007/2008 ( widoczna na oryginalnym foto Monnari)
Szare rajstopy: Veneziana Model Krista
Szare szpilki: Jimmy Choo
Szara torebka: Radley





Foto: We-dwoje.pl


Foto: Ciekawy wzór aplikacji z cekinów na bluzce Miss Selfridge


Foto: Najwygodniejsze szpilki, jakie mam.

Genialna kampania Dolce& Gabbana utrzymana rowniez z odcieniach szarosci.





No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments!