Sunday, 13 December 2009

Fashion Saturday Ewa Minge w Boathouse Relacja

12.12.09 miałam okazję uczestniczyć w niesamowicie ciekawym i inspirującym spotkaniu z jedną z najbardziej znanych i zasłużonych postaci w polskim świecie mody- panią Ewą Minge. Impreza miała charakter zamknięty i odbywała się w warszawskiej restauracji Boathouse.

Już na miejscu zostałam mile przywitana na początek kieliszkiem szampana, jako słodkie zakąski były natomiast serwowane wyśmienite czekoladki. Ze względu na charakter odbiorców, do których impreza była adresowana, spodziewałam się na niej zobaczyć biznesmenów z żonami etc. Tymczasem, okazało się, że na około 30 osób obecnych, towarzyszący mi brat, był jedynym facetem wśród gości. Potwierdza się fakt, że polscy faceci są mało zainteresowani modą, niestety. Jakiś czas temu, gdy bywałam we Włoszech średnio co 3 miesiące, miałam okazję widzieć tam nie kobiety a facetów z nosami przy szybach witryn sklepowych, co na początku było dla mnie szokiem. Takich widoków w kraju nad Wisłą niestety na próżno szukać.

Pani Ewa pojawiła się kwadrans po 12, ubrana w spodnie a’ la skórzane bryczesy, oficerki z błyszczącej skóry oraz bluzeczkę w tonacji szaro- niebieskiej. Spotkanie z nami rozpoczęła od opowiadania ciekawych anegdot na temat swojej pracy czy swoich klientów.

Kolejnym punktem była lekcja mody. Pani Ewa pokazała na bazie swoich projektów, jak komponować strój 2 w jednym: do biura i na imprezę. Polecała styl a’ la Marlena Dietrich, jako idealny dla kobiet, a także wskazywała na istotność faktu “ budowania” garderoby, czyli uzupełniania bazy garderobianej o wymienne dodatki.

Na spotkaniu można również było przymierzyć ubrania z ostatniej kolekcji projektantki, skorzystać z porady wizażysty, darmowej lekcji makijażu Rouge Bunny Rouge czy zakupić torby i paski firmy Qusette.


Foto: Sukienka z ostatniej kolekcji Ewy Minge Jungle Obsessions.


Foto: W restauracji Boathouse: Czarna klasyczna koszula: Prada Black Label, Kamizelka w cętki: Tally Weijl, Szal w cętki: H&M, Rurki: Alcott Jeans, Szpilki z włosia końskiego w cętki: Karen Millen, Skórzana torba: Prada Gauffre.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments!