Monday, 28 December 2009

Cinnamon Oranges Cloves/ Cynamon Pomarańcze Goździki

© Kamis.pl

X-mas and New Year's time has inspired me to compose a look consisting of colours typical for this period: orange and brownish. My references here were: seasonal flavourings like: cloves, cinnamon, saffron and orange fruits. This holiday I have remembered myself of the existence of a skirt, that has been recently neglected by myself due to comfort. The shoes I am wearing were purchased on sale in Galeria Krakowska last weekend. This was love from the first look!

Świąteczno- noworoczny czas natchnął mnie, by skomponować look w kolorach typowych dla tego okresu: pomarańczu czy pochodnych brązu. Odwołałam się tu do świątecznych przypraw: goździków, cynamonu, szafranu czy owoców pomarańczy. W te święta przypomniałam sobie również o fakcie noszenia spódnicy, który to w ostatnim czasie ze zwyczajnej wygody zaniedbałam. Buty, które noszę kupiłam w ostatni weekend na wyprzedaży w Galerii Krakowskiej. To była miłość od pierwszego spojrzenia!

© Kamis.pl





Foto/ Photo: Sweterek/ Cardigan: Simple, Szal/ Scarf: przywieziony z Azji/ brought from Asia, Spódnica/ Skirt: Benetton, Rajstopy/ Stockings: C&A, Torba/ Bag: Dior Gaucho, Buty/ Shoes: COX/ Goertz17, Rękawiczki/ Gloves: po mamie/ mom’s.




© Goertz17.de

Foto/ Photo: Tydzień po napisaniu tego posta przypadkowo znalazłam podobną kompozycję buty + rajstopy w kratę autorstwa samego Alexandra Mc Queena ( Pre Fall 2009). Muszę dodać, że cały ten outfit jest genialny. / One week after having published this post I have accidentally bumped into a similar composition of shoes and checked pantyhose made by Alexander Mc Queen for his pre Fall 2009 collection. I must say I adore the entire outfit.
© theshoppingguide.com


© redpoppyfashion.blogspot.com


Prada Infusion de Fleur d'oranger: Mój absolutnie ulubiony pomarańczowy zapach/ My absolutely favourite orange scent. ©shoppingblog.com

-------------------------------------------------------------------------
BELOW IS WHERE I WROTE ONLY IN POLISH, SORRY FOR INCONVENIENCE :)

4 comments:

  1. bardzo mi się podoba jak wyglądasz ,super i brawo!!!

    ReplyDelete
  2. te buty sa ...naprawde urocze.wrecz nie wieem co powiedziec,bo totalnie nie w moim stylu,a jednak ...

    odwiedz mojego bloga w wolnej chwili :

    www.fairylady-style.blogspot..com

    ReplyDelete
  3. Jakby co zaglądnijcie do najbliższego salonu Goertz17, może jeszcze będą.
    W Warszawie najbliżej do Złotych Tarasów. :)
    Pozdrawiam noworocznie!

    ReplyDelete

Thanks for your comments!