Tuesday, 3 November 2009

Co nieco o militariach


W zestawie: Forever 21, Newport News, Chickdowntown, Forever 21, Boutique-To-You, DKNY (Piperlime)Foto: Collegefashion


W zestawie: asymetryczny żakiet River Island ok. 300 zł, welurowy żakiet Orsay 149 zł, kurtka ze stójką River Island ok. 350 zł, szara kurtka H&M 199 zł, czarny żakiet ze złotymi guzikami H&M 119 zł, kurtka z lamówką Marc by Marc Jacobs ok. 2000 zł (net-a-porter.com). Foto: Groszki

Bardzo lubię akcenty militarne, jednak nie ze względu na rodzinne tradycje wojskowe. Przede wszystkim dlatego, że mam sentyment do mody, która przemineła i której juz nie ma w całej jej okazałosci. To ta moda mnie inspiruje. Był czas, gdy nosiłam jedynie ciuchy w stylu barokowym czy gotyckim. Nie kupiłam na przyklad żadnej innej bluzki, niż taka z żabotem. Cieszę się jednak, gdy pewne charakterystyczne cechy owej mody z dawnych lat wracają co jakiś czas do sklepów. Jest wtedy szansa na uzupełnienie swojej garderoby o coś naprawde ciekawego. W obecnym sezonie, co mnie niezmiernie cieszy wróciła wojskowa marynarka. Styl carski czy napoleoński daje o sobie znać po dwurzędowych zapięciach, pagonach czy stójkach. Jest w czym wybierać!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments!